Lästa Februari 2017

 

Jag har mest haft tid att lyssna på böcker den här månaden. Det är för att jag samtidigt kan göra något annat, som att löpträna, gå ut med hunden och ibland till och med på jobbet i vissa sammanhang. Men det blev en hel del lästa/lyssnade böcker även denna månad trots att jag tycker att jag inte hade lika mycket tid som i Januari.

Liane Moriarty: Andras vänner (Ljudbok)
Johan Carle: Små grodorna (Ljudbok)
Helen Fielding: Bridget Jones’s baby (Ljudbok)
Brooke Davies: Millie Birds bok om döda saker (ljudbok)
Grégoire Delacourt: Kärlekens fyra årstider (e-bok bibban)
Stephenie Meyer: Kemisten (ljudbok)
Amanda Hodgkinson: Britannia Road (e-bok bibban)
Jakob Wegelius: Mördarens apa (Ljudbok)
Stefan Einhorn: Pappan (ljudbok)
Sofia Lundberg: Den röda adressboken (ljudbok)
Lisa Jewell: Den tredje hustrun (ljudbok)
Kate Atkinson: I museets dolda vrår (ljudbok)
Lori Nelson Spielman: Det kommer alltid en ny himmel (ljudbok)
Dörte Hansen: Körsbärslandet (ljudbok)
Ruta Sepetys: Tårar i havet (Ljudbok)
Susan abulhawa: Det blå mellan himmel och hav (e-bok, köpt)
Homer Hickam: Med Albert i baksätet (ljudbok)
Lisa Jewell: Flickorna i parken (Ljudbok)

Sammanställning Februari 2017
Ljudböcker: 15
E-böcker: 3
Böcker: 0

Totalt: 18

2 kommentarer på “Lästa Februari 2017

  1. Åh wow! 18 böcker! Det är ett tempo som jag borde ha, med tanke på hur många olästa det finns i hyllan 🙂 Det är vid sådana här tillfällen som jag känner mig en aning avundsjuk på de som klarar att lyssna på böcker 😉

    Gilla

    1. Ja, det är kul att kunna lyssna på böcker. Annars hade jag ju aldrig hunnit ”läsa” så många. Men jag föredrar ändå gammalt hederligt läsande, även om det nuförtiden oftast är i e-form.

      Gilla

Lämna en kommentar