Lästa november 2018 📚❤️

C0E78CCB-6547-4FDD-A4F2-29086F95181A.jpeg

Det blev en hel del lästa böcker även i november! 😊📚❤️ Hela 20 st hann jag med trots att det kändes som jag inte alls läst lika mycket som de andra månaderna. Jag har redan nått mitt läsmål på 160 böcker för året, så tänkte att jag kanska ska läsa några tegelstenar i december. Men vi får se. Jag är är ju en känsloläsare och planerar oftast inte i förväg vad jag ska läsa, så det blir ju ändå sedan som det blir… 😉

Hursomhelst, här är de! Många bra böcker! Klicka på titeln så kommer ni till recensionerna.

Jonas Jonasson: Hundraettåringen som tänkte att han tänkte för mycket
Martha Hall Kelly: Skönhetens väg
Karin Smirnoff: Jag for ner till bror
Louise Boije af Gennäs: Skendöda
Liz Fenwick: Hemligheten i Cornwall
Ulla M. Nissen: De kommer ändå inte tro mig
Åsa Ringdahl: Det handlar om oss
Ulla M. Nissen: Det måste gå
Lisa Wingate: Innan ni tog oss
Silvia Lidén Nordlund: Allt det du måste
Long Litt Woon: Stigen tillbaka till livet
Richard Hobert: Fågelfångarens son
Sara H. Olsson: Livet är en fest
Disa Åberg: Sicilia Amore
Rhiannon Navin: Ensam kvar
Magda Szabó: Izas ballad
Chloe Benjamin: Immortalists
Jane Austen: Persuasion
Ingrid Marie Thorslund: Vi ses i Ullådalen
Laura Marshall: Vänförfrågan

Sammanställning November 2018

Ljudböcker: 0.5 en delvis
E-böcker: 1
Böcker: 19

Totalt: 20

Lämna en kommentar