Lästa Mars 2018

5BEEA767-4B55-4935-A0A1-99B4FD3B7B4C

Det blev många lästa böcker den här månaden (också) 😄💖📚⭐️🌷 Totalt 21 st.

Ida Jessen: En ny tid
Caroline Eriksson: Hon som vakar
Hyeonseo Lee: Flickan med sju namn – min flykt från Nordkorea
Luke Allnutt: Himlen tillhör oss
Erica Ferencik: Floden om natten
Terry Hayes: Jag är pilgrimen
Camilla Grebe: Husdjuret
Rose Tillberg Mattson: Hotelldirektören
Kelly Rimmer: Jag utan dig
Dorit Rabinyan: Alla floder flyter mot havet
Johan Ripås: Skuggmakten
Colleen Hoover: Förbannade kärlek
Kathryn Hughes: Brevet
Gin Phillips: De gömda
Colleen Oakley: Inte för nära
Mia Ahl: Chokladägget
Urban Johansson: Jag är Fiona som dödar
Jane Green: Mannen i mitt liv
Anethe Bergendahl: Livet blir aldrig som man tänkt sig
Xiaolu Guo: Du ska resa till de nio kontinenterna
Matt Haig: Historieläraren

Sammanställning Mars 2018

Ljudböcker: 9
E-böcker: 3
Böcker: 9

Totalt: 21

Lämna en kommentar