Lästa Januari 2018

58F7992D-A4F6-4056-8D93-5F70473C8022.jpeg

Jag har haft en riktigt bra läsmånad! 😄📚 Med totalt 20 st lästa böcker och några riktigt bra sådana. Dessutom några serier som jag ser fram emot att få läsa fortsättningen på.

Annika Arslan Waltersson: Med lysande utsikter
Mohsin Hamd: Exit west
Stefan Wallner: Så ta nu mina händer
Nora Roberts: Kidnapparen
Jim Friberg: Makaber
Cecilia Fredriksson: Vampyrist
Christer Wallgren: Vit lögn
Natalie Hanspers: Vad vill jag och vad är kärlek?
Andy Jones: Vi två
Elin Wägner: Norrtullsligan
B.A. Paris: Bakom stängda dörrar
E.P. Uggla: Första hösten – Blå gryning
Nora Roberts: Född ur elden
Nora Roberts: Född ur kylan
Nora Roberts: Född i synd
Malin Sundin: Spilld mjölk
Roland Buti: Torkans år
Håkan Nesser: Nortons filosofiska memoarer
Louise Boije af Gennäs: Blodlokan
Linnea Dunér: Det sjunger i isen

Sammanställning Januari 2018

Ljudböcker: 7
E-böcker: 4
Böcker: 9

Totalt: 20

2 kommentarer på “Lästa Januari 2018

  1. Helt otroligt så många böcker du har läst och recenserat. Det är mycket bra recensioner som väcker mitt läsintresse. Maria

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar