Lästa December 2017

0A13C42F-75DC-4542-809E-312A921F2A23.jpeg

Jag hänger lite efter med att publicera mina sista recensioner från 2017, men här kommer den fullständiga listan på lästa böcker i alla fall. Sedan återkommer jag så småningom med de sista recensionerna 😊📚

Ray Celestin: Yxmannen
Nicole Löv: Stanna hos mig
Anne-Marie Schjetlein: Döden ingen ser
Eva Swedenmark: Själen har inga rynkor
Fay Weldon: Marjorie, Grace och jag
Lucinda Riley: De sju systrarna
Ayobami Adebayo: Stanna hos mig
Lisa Bjurwald: Ta min hand
Mia Ahl: Skumtomten
Rachel Rhys: En farofylld överfart
Emma Frans: Larmrapporten
Linda Holgersson: På andra sidan kärleken
Fredrik Backman: Ditt livs affär
Affinity Konar: Mischling
Magnus Wennerholm, Emma Jangestig: Varför gråter inte Emma?
Eowyn Ivey: Mot den glittrande snön vid världens ände
Moa Herngren: Tjockdrottningen
Colson Whitehead: Den underjordiska järnvägen
M.R. Carey: Pojken på bron

Sammanställning December 2017

Ljudböcker: 6
E-böcker: 2
Böcker: 11

Totalt: 19

2 kommentarer på “Lästa December 2017

  1. Farofylld överfart var jag så sugen på att läsa, men sedan glömde jag bort den i bokfloden. Mischling skall jag läsa alldeles snart, och jag vill läsa Stanna hos mig (med det orangea omslaget). Skall kika runt och se vad du har skrivit om dem 🙂

    Gillad av 1 person

Lämna en kommentar